Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby Przyjmowania i Załatwiania Spraw
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
ul. Sienkiewicza 91
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
tel. 41 266 12 00 do 03
strona internetowa: www.mwikostrowiec.pl
adres e-mail: biuro@mwikostrowiec.pl
E-doręczenia: AE:PL-19102-15320-SJBFR-18
Biuro Obsługi Klienta, tel. 41 266 12 00 do 03
Kasa - uruchomiony jest punkt kasowy firmy Monetia, który oprócz bezpłatnego przyjmowania i rozliczania faktur za świadczone usługi przez Spółkę prowadził będzie także inne rozliczenia finansowe (za odpłatnością).
Godziny pracy pracowników administracyjnych od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1430
Godziny pracy Kasy - od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1430
Faktury, płatności, umowy – Dział Handlowy, tel. 41 266 12 00 do 03
Projekty, podłączenia do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej – Dział Techniczny, tel. 41 266 12 00 do 03
Pogotowie Wodociągowe: tel. 994 lub 41 266 10 20
Pogotowie wodociągowe przyjmuje zgłoszenia całą dobę.